Rabu, 1 April 2009

nak pakai earings tapi lubang untuk earings xde

sekarang pukul 5 minutes to 3 a.m tapi mase korang bace nih ari dh cerah sbb auto-publish. (kalo publish kol 3 pagi, sape nak bace kn?)

nape saya x tido lagi di kala anda semua berdengkur? rahsianye ialah saya dah berapa bulan ade sleep disorder. so, sempena saya xleh nak tido. saya telah menyiapkan earings atau anting2 dlm bahasa melayunye. ( jgn pulak ade antara korang hengat saya dah wat berpasang2 anting2 pulok. saya just mengunakan grammar english yang betul untuk bende berpasang. rasenye seluar pun ade 's' kt belakang sebab kaki seluor ade 2. correct me if i'm wrong). aaaaaaaaaaaaa.. larik topik sudah. topiknye adalah membuat earings bukan belajar Bahasa Inggeris. tapi x salah rasenye bagi info berguna kn? 'sharing is caring' rite?

saya just guna teknik simple loop aje. tapi sebab lame x buat loop, agak x cantik sket loopingnye (ni bukan loop mcm dlm programming tuh ok!). Bahan2nye pulak adalah Swarovski dan beads yang saya xtau nama.

Hasilnye... ok sape nak? saya xde lubang untuk earings, dah kapus (betul perkataan ni utk lubang earings yang dah tutup balik)

Tiada ulasan: