Selasa, 28 April 2009

lupe mengisi borang online yg penting

abesla.. mcm mane la saya boleh terlupe nak isi progress report sem ni. dah la borang tuh penting.

sebenarnye saya terpengaruh dengan suasana budak degree yg baru abes exam dan baru start cuti sem. so saya ingtkan minggu ni last mengisi borang tuh. rupenye saya tersilap. minggu last adalah minggu lepas.jadi xleh la nak samakan sem master ngn sem degree.

huhu..ni la bahananye kalo sem tuh xde kelas. erm tgh bersedih nih. doakan saya berjaya berdiplomasi ngn pihak pengurusan sekolah pengajian siswazah.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

huhu.. nk bt cmne.. manusia kdg2 tlepas pndg.. hope lina leh negotiate ngan pihak yg sptut nyer..
gud lux! =)

lina berkata...

ReD --> kite dah g graduate school.kne tunggu diorg call balik nanti untuk open system. hope that everything is ok =)

dd dudu berkata...

yeay segala2nye dah selesai ;)

lina berkata...

dd selesai sepenuhnye.kne tunggu call dari gso dulu.