Rabu, 22 April 2009

menjengah butik Ariani dan Jakel [Part II]


sebenarnye before g butik Ariani, saya g Jakel. tapi ade 'insiden' yg wat saya malas nak membeli di Jakel.

ok, konsep di Jakel dan Ariani, bile korang masuk kedai tuh, dia akan assign sorang promoter ikut bontot korang. tahap dia akan layan je ape yg korang nak. kalo korang nak tengok kain tuh banyak2 kali, dia akan ikut kn aje. tapi kadang2 rimas kn bile ade org mengekor gini kn?

yang x bestnye mase saya masuk Jakel tuh, promoter yg ikut saya tuh, tunjuk part yg mahal aje. mungkin dia nak dapat komisen lebih kot. xde langsung nak tunjuk harga yg sedap mate memandang. mule2 saya nak daptkan silk utk birthday mak saya. tapi last2 saya x jadi sebab akak tuh x pandai langsung layan kehendak hati saya.

yang x leh blah tuh, mase tengah saya tgh tgk2 kain viscose ade regular customer yg selalu dientertain oleh akak tuh dtg. akak tuh bg harga yg over murah kt akak tuh depan saya. saya lak terkebil2 memandang aksi mereka. terus saya blah dari situ dan ke butik Ariani.

pas dah abeskan mase di Ariani, saya pikir kne dapatkan gak kain untuk birthday mak saya. alang2 saya nak cari kain yg seswai utk tudung baru saya ;p sekali lagi saya masuk Jakel.kali ni dapat promoter yg sgt ok. akak tuh tgh mengandung tapi layanan tip top. Alhamdulillah dia siap tolong saya dapatkan diskaun yang best. bahagianye ~la la la la.

saya amik 4 pasang kain. mule nak amik 3 pasang je tapi mase nak bayar tuh 'ter'berkenan ngn kain yg customer tgh byr. dd sgt jeles ngn kain terakhir tuh ;p aik? mcm ne lak dd leh tau pasal kain2 di Jakel nih? ok tunggu next entry ey ;p

gambar hanye ade 2 pasang aje sebab 2 pasang dh anta jahit :D

2 ulasan:

adey manis berkata...

haip!! mari tkr link!! =D

lina berkata...

ok2! mari! XD