Rabu, 15 April 2009

berlalu sudah awan mendung

eeeuwww.. mcm tajuk novel lak title saya utk entry ni. tapi memang dah abes episod menagih cek utk gaji bulan terakhir sbg lecturer sambilan sebuah kolej swasta. nama sebenar kolej tersebut dirahsiakan.

saya ingat x nak bgtau mak saya hal ni tapi dah rase ilang sabar n tension sgt menunggu cek yg x dpt2, saya call mak saya. tapi si mak lak x bg tuntut dan sanggup nak bagi nilai yang sama asalkan saya x tension2. tapi sanggup ke saya nak trime duit yang mak saya nak bg tuh? makin sedih ade la. sampai waktu saya menulis entry ni pun saya masih rase sebak.

mase call mak saya tuh, ade call masuk. tapi saya just ignore je. pastu lini ym kate org kolej tuh call kate cek dh bank in. lega. akhirnya dapat gak ape yg saya dan lini usahakan selama ni. alhamdulillah syukur. dapat la saya cari adiah istimewa sket utk birthday mak yg ke-50 =)

dengarnye kolej tuh dh start x byr gaji2 pekerja tetap. kalo tetap x byr, yg part time mesti la x byr. dalam suasana ekonomi yang agak parah sekarang nih, mane la diorg nak cari keje baru kn?

Tiada ulasan: