Khamis, 16 April 2009

sedih lagi la korang =(

huhu.. cian korang kne bace entry yg sedih2 mcm nih. tapi ape yg ade kt dlm harus diluahkan. xmau simpan2 dlm.

cek memang dh dpt tapi amaunnye dipotong banyak gak dari ape yg saya claim. boleh dpt enset sebijik dengan jumlah tuh. kolej tuh byr sehari je. yg saya kne paksa saya stay berhari2 sampai saya nanges2, x dibayar pun. tuh x kire disuruh dtg pastu biar saya terkontang-kanting tanpa arah tujuan.

saya xtau nak ckp mcm ne. saya bersyukur sebab dh dapat duitnye.tapi saya mcm ade perasaan sedikit x puas ati. rase tertipu sgt2. tapi saya tgh yakinkan diri saya untuk terima dugaan ni. anggap ni pengalaman hidup yg paling berguna. mungkin ade hikmah Allah x izinkan saya dapat rezeki tuh.

6 ulasan:

rosealley berkata...

la siannye ko lina, mesti lini pun kene tolak gak ek, sabo k, xde pape yg leh ko wat, biarlah kalo diorang nak wat dosa naya org camtuh, bersabar k

lina berkata...

a'ah lini pun kene gak =( tapi jadi pengajaran la utk aku.

dd dudu berkata...

sian lina
saba ye linaaaa
huhu dah byk makan garam dah kawan aku sorang ni

pok pok~

mun-e berkata...

sabar jugak~ pokpok

[z@ck] berkata...

usah bersedih..

lina berkata...

dd --> abes la pasni dapat darah tinggi la aku sbb byk sgt mkn garam ;p

ciare --> agaknye dd byk mkn gule kot ;p hew hew. tuh la aku bersyukur sbb atleast aku dpt gak. alhamdulillah.

muni --> skrg aku dh ok dh. sbb duit leh digunakan. herm.. aku mcm dh leh lupekan sedih2 tuh =)

z@ck --> kite dah ok dah. thanks sbb concern .

wahai kwn2 semua,
thanks sbb concern. dh ok dh ni =)dh x sedih dh.