Rabu, 22 April 2009

menjengah butik Ariani dan Jakel [Part I]

teaser sabtu lepas...
tadaaa.. ni gmbar sebenar sebelum diconteng2 gune Paint

hi semua. 1st of all sorry coz lame x update. bz skrg nih sebab esok ade presentation progress untuk semester nih. tapi saya curi mase gak utk blogging walau seminit dua sebab takut entry pasal minggu lepas jadi busuk sebab basi sgt2 ;p

last week saya ade cite yg saya dah dapat cek yang saya tunggu tuh kn? so saya menunaikan hasrat hati ni nak memiliki tudung Ariani sendiri dengan duit sendiri. saya g la butik Ariani jumaat lepas. ~la la la la

tapi mase g tuh timing x best la. time tuh kakak2 dan mak cik2 opis semua menderu ke Ariani dan Jakel. feel nak bershopping tuh agak x best sket.

tapi hasrat hati tetap diteruskan walaupun banyak kaler yg saya nak xde stok. cepat benor abes stoknye. tapi tuh memang sah la kalo di butik Ariani. laku sgt2 walaupun harga ade org kate mahal. for me la, tudung tuh sangat berbaloi. awningnye the best for me. materialnye memang ade kelas la. boleh membezakan Ariani ori dan ala2 Ariani.


ni hasil rembatan saya hari tuh. saya amik Tiara yang jenis lycra. owh patut ke saya bgtau harga? xyah la rasenye kan. kang ade yg kate 'lina menunjuk' 'lina riak la' 'euuuwww?' tapi sesape nak tau reganye leh la PM saya ey. sharing is caring kn?

saya siap mintak diskaun lagi. sepatutnye xdapat diskaun langsung sebab saya hanya beli 3 je. kne beli 5 helai tudung jenis yg saya beli tuh baru dapat diskaun RM25. tapi dah xde kaler2 yang saya berkenan sgt. tuh alasan yg membolehkan saya dapat diskaun RM5. hehe =)

amacam? ok x?

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

erm...kte pn ske sgt kalu tdung bagus2 n ade kualiti cm ariani tu..tp..cm mahal kan??erm..tringin gak nk beli...
lina beli kt butik ariani kt ne tuh?=)

lina berkata...

ReD,kite rase awk mampu nak beli ;p kite beli yg agak murah di kalangan tudung Ariani. hehe =)

ni beli kt butik Ariani jalan bunus yg kt masjid india tuh. dgrnye kt bangi ade outlet Ariani.

Tanpa Nama berkata...

erm...ye ke??kt bangi pn ade eh??nk p tgk la..tgk2 j la dlu..huhu..rs2 leh beli, kte borong la kot..hehe

lina berkata...

hehe =) g tgk g. tapi material tudung nih seyes ckp sgt best =)