Jumaat, 24 April 2009

nasi beriyani di park view UPM

pas mengepos barang kt pejabat pos, saya yang tanpa arah tujuan mencari-cari tempat nak lunch. dlm pale otak ade terpikir nak ke Mines tapi pakaian saya adalah seswai untuk berjalan sekitar UPM je maka x jadilah nak berjimba di Mines.

jadi pilihan utama utk lunch ialah Park View. before masuk Park View, sempat lagi g kedai buku UPM. bukan pe, tertarik ngn majalah yg bersusun kt dlm kedai tuh, tapi x beli pun sebab tersedar diri yg 2-3 ari asek membeli barang2 yg x perlu. saya beli pen dgn surat khabar kosmo aje. pen tuh wat ganti pen yg terpatah mase tgh present semalam. x sengaja terpatah bukan emo ok mase tuh.

Park View skrg saya rase dh lain. ade alas meja siap dgn bunge atas meja. pastu ade pilihan makanan utk org Arab dan Iran. of coz la kn, UPM ramai postgrad dari sane.

enuf pasal tuh, meh cite menu makanan saya utk lunch arini. saya mkn nasi beriyani ngn ayam tandoori. sebenarnye lame dah mengidam nak makan. lebih2 lagi g jaz cafe ngn ros, dah duduk dgn nasi yg dah bayar baru ternampak ayam tandoori yg bergantungan. tapi arini dh tercapai hasrat nak mkn nasi beriyani + ayam tandoori.

rasenye ok cume karinye masin sket. ayam tandoori lak lembut dan sedap. masih teringat rase ayam tandoori tuh.

kari yang masin itu. selain kari, leh pilih kuah kacang dal.

huhu x abes. nasinye sangat banyak. ayam tuh pulak mule2 sebelah je berusik tapi saya ratah sket supaya xla nampak mcm x mkn langsung.
kakak penyedia nasi beriyani dan ayam tandoori. erm kakak ke?

tu je citenye. so sesape nak rase nasi beriyani + ayam tandoori yg saya ckp tuh, sile2 la ke Park View UPM ;p

3 ulasan:

ღnFashyaღ berkata...

waaaaaaaaaa...rindu kat UPM...:(

Tanpa Nama berkata...

adoyaii..slurpp giler...lama x mkan.. T_T huu luvly visiting..tukar2 link eyh

lina berkata...

fashya --> rindu ey? meh la turun cni =)

greenieycactus --> thanks for visiting. kite dah letak link u kt blog nih ;p