Jumaat, 24 April 2009

selamat dah =)

semalam saya present progress master saya kepada supervisory committee. sungguh x bersedia. dah la sistem x lengkap sepenuhnye. but the idea was there.

mase before present ingat akan kena present balik tapi sebaliknya yang berlaku. kedua2 SV saya memberikan nasihat yang berguna sampai menaikkan semangat saya untuk menyiapkan master.

sekarang kena kuatkan part2 teori supaya dapat meyakinkan evaluator2 mase viva nanti. kalo nak present progress pun tido x lena, makan x kenyang, viva xtau la ape jadi. tak tercapai akalku la pulak.

yang x bestnye, SV yang menjaga kite selama ni xleh bagi markah pun kat saya. 100% kat evaluator2 tuh. susah kn?

neway, chaiyok!

4 ulasan:

rosealley berkata...

yosh, jom goreng sesama;p

lina berkata...

jom...goreng pun sodap =)

Tanpa Nama berkata...

gud lux!=)

lina berkata...

thanks ReD =)