Rabu, 22 April 2009

mule2 nak melawat je tapi....

dah abes memenatkan diri bershopping di Jakel dan Ariani, saya plan nak balik ke pangkal jalan. maksudnye balik UPM balik la

tapi otw ke stesen LRT tuh, terpikir yang nak ke rumah dd. alang2 dh ade kt KL nih ;p

dah bgtau nak dtg, so saya nek LRT untuk ke umah dd. hehe ~la la la la

dlm LRT tuh, lalu KLCC kn? ati saya mcm ter'stop' jap. ade perasaan yg sedih, pilu n murung. nanti la kalo dh sedia saya ceritakan detik2 kejatuhan hidupku sampai saya dh x jejak KLCC sejak 2 tahun yg lepas.

tapi smpai LRT taman Melati, saya dah happy semula sbb nak jumpe dd ~la la la la

dah sampai umah dd, melekat lak sampai ari sabtu. seronok tul mengacau dd membuat tesis ;p

4 ulasan:

dd dudu berkata...

aku pun suke ko dtg kaco aku hahahahah suke suke

at least aku ade kawan, mak aku pun ade kawan :D ayah aku nak keluar lame2 pun xpe sbb aku xdelaa jln sorang2 lg bile mak ayah beli barang2 dewasa hehhehehe

lina berkata...

nanti aku dtg lagi ;p aku pun suke berkwn ngn ko, mak cik zaini dan pak cik rasul =)

bini edy berkata...

nak kawan ngan pakcik rasul dan makcik zaini jugak. nak nak nak nak nakkkk!

lina berkata...

pestisid ---> lisa, ko kne tanye anak pak cik rasul ngn mak cik zaini dulu ;p