Rabu, 1 April 2009

mari cuba losyen mustajab pati limau nipis dan halia

saya sedang mencuba losyen ini. Losyen Pati Limau Nipis dan Halia. saya kan jual bende ni. so sesape yang xtau lagi boleh tgk kt widget 'KEDAI LINA' kt sidebar belah kanan.

saya cuba sebab sebagai penjual saya kne la tau mcm mane produknye. lagi satu sebab saya ade x puas hati certain2 part kt badan saya ni. memang la ai dah kurus. saya xkan puas hati selagi x dapat pakai skinny jeans . ini tipu ok! tapi saya penah gak berkeinginan untuk ade kaki sangat kurus mcm saiz org yang pakai skinny jeans tuh. OMG! teruk gile keinginan guwe.

losyen ni xberminyak, cepat diserap dan x sepanas losyen halia semata-mata. agi bagus sebab ade vit E yang bagus utk kulit. bau pun wangi dari minyak urut. saya mencuba secara seyes. saya siap amik ukuran bagai. hasilnye ade la sikit kurang 0.1 inci kt certain part. tapi baru sekali pakai kn? so, kite tunggu hasilnye lagi seminggu dua.

sesape nak losyen ni, sila la PM saya. kapsul nightriem tuh tinggal 2 kotak je.

Tiada ulasan: