Sabtu, 28 Mac 2009

Tudung Ariani

before saya ada cite lalu booth tudung Ariani yang dutanye ekin tuh. slalu tengok ekin tuh pakai nampak sgt kemas. jadi saya pun memasang cita2 utk mempunyai tudung Ariani ni.

saya dh try tudung Ariani yang mak saya punya. sangat selesa sebab awningnye macam dapat sorok pipi saya yang bum-bum sejak azali lagi ni.

mak ada bagi duit utk bershopping.mulanya plan nak beli tapi bila difikirkan saya boleh dapatkan 3 helai baju dengan harga 1 helai tudung Ariani yang plain sahaja, terus x jadi. ai kan student je. lain la kalo saya berkerja.
tapi skrg ni saya masih rase berbelah bagi sebenarnya.hati nak sangat ada tudung ni tapi bila pk harganya yang kategori mahai yang amat utk tudung, saya rasa xnak beli. korang paham kan perasaannya mcm ne?huhu.. orang tudung Ariani xnak amik ai ke jadi duta? ai suke tudung korang sgt2 nih.( haiya! dh kuar statement meroyan guwe)

Tiada ulasan: