Rabu, 11 Mac 2009

kesetiaan yang diragui

mlm semalam pas solat maghrib, saya rase mata saya sakit ngantuk sgt. tapi wat2 degil xmau layan ngantuk tuh sbb byk cite best mlm ni kn? sempat bertahan smpai "betty yg x cantik" sbb pale dh berat semacam batu dh. abes plan nak nengok cite "surirumah2 yang desperate".

dlm kol 1 lebih mcm tuh tersedar. tgk enset yg dh lame saya wat jadi jam rasmi, "no network coverage". cis bedebah punye M****!! cube test broadband dgn gune laptop, pun xde coverage. =( saya punya la setia ngn M****. siap broadband pun nak amik yg M**** punye wpun x bape ok servisnye.waktu ni sy rase mcm dh xleh nak blah dh. yela... mane la tau ade kecemasan ke? sebenarnye takut din call xdpt.

dlm mencari solution supaya ade network coverage gak mlm tuh, saya baru teringat kisah borak2 pasal network coverage ngn towkey jual enset kt mines. dia ckp M**** 3G selalu ade problem. kalo mau ok, matikan 3G. jadi saya pun cube mematikan 3G ngn memilih utk menggunakan GSM only. hasilnye, ade network balik.

so, pade kwn2 yg ade masalah network coverage mcm sy dan anda gunakan 3G. boleh la wat ape yg saya wat ye utk terus berhubungan dgn yg tersayang.

saya rase mate sy pedih2 mengadap laptop nih akibat demam kejap2. so, tataaaaaaa.

Tiada ulasan: