Ahad, 29 Mac 2009

kasut platform or wedges warna warni

saya suka kasut jenis platform or wedges. sangat selesa dan x menyakitkan kaki kalo berjalan or berdiri lama. korang ske x kasut jenis ini?

tambahan pula bagi pesakit tulang belakang macam saya hanya kasut ini yang agak seswai dipakai selain flat shoes or ballet shoes.

sekarang pula zaman kasut berwarna-warni yang terang. warna shocking pink, kuning, hijau, merah etc lebih menjadi pilihan muda mudi masa kini.

bagi saya, kasut2 berwarna-warni tersebut sangat cantik tetapi saya tetap xtau nak beli warna selain itam atau putih untuk mix n match apa2 baju yang saya ada.

2 ulasan:

circleinspoon berkata...

oh no.
i dont ever wanna wear heeellllssss~~~~~
1 inci tuh pun cam nak patah kaki aku. so, unless for work, i'll try to avoid heels as much as i can. heh

lina berkata...

aku pun same aya. heels x berjaya aku pakai. except platform ngn wedges la. r those counted as heels?