Jumaat, 27 Mac 2009

late dinner at Zende, Seri Pacific Hotel

ok kwn2 meh saya bercite. ni cite yang tertangguh after siangnya saya jumpe mak saya n kwn2 dia kt lobby hotel. gile ramai org waktu tuh. semuanya nak dtg perhimpunan UMNO tahun ni.

Mak saya one of the person yang terlibat dlm persidangan tersebut. xyah la saya cite who is my mum ey. xbesar mana pun jawatan mak saya dlm parti ;p ntah2 mak korang lagi besar jawatannye.

mlm tuh, mak saya kena masuk dewan utk perasmian so saya kena la folo kwn2 mak saya. mak saya suh bawa mak cik2 tuh jalan2 dan makan. tapi saya bawa diorg jalan2 je,makan saya x bawa. so after mak saya abes majlis tuh, dia jumpa kwn2 dia from bahagian lain, negeri lain baru kami cari makan. tapi waktu tuh dh lewat sgt2 so kedai2 kt the Mall dah tutup. Mc'D x tutup lagi tapi xkan nak bawa makcik2 nih makan Mc'D? sangat xseswai ok.

so kiteorg makan je kt restoran hotel tuh yg namanya Zende. x byk choice makanan yg available. so mkn je ape yg ade.

saya makan Spaghetti ala Bolognesemak saya pula makan bubur nasi je. saya de cilok2 gak mak saya nye bubur nasi.

air saya Virgin Pina Colada. nama mcm air mabuk2 tuh kn? tapi air ni mock cocktail je. akhohol free.

muka gembira sbb dpt makan dan ada org belanja =)

makcik2 tuh pun dh mcm saya amik2 pic makanan segala. uh! saya telah membawa budaya baru kepada makcik2 tuh. makanan lak, boleh makan la tapi so-so je rasenye.

Tiada ulasan: