Isnin, 16 Mac 2009

sedih la korang wat mcm ni

saya sedih sgt nih. tapi akhirnye saya dpt penjelasan on what happenned. kalo korang penah bace entry2 saya yg lepas , mesti ade bace pasal saya tengah menunggu claim keje part time yg saya wat taun lepas. utk 2 bulan terakhir keje. nak kate sikit of coz la x sikit. kalo simpan dlm ASB, dh boleh dpt half dividen =(

tadi saya call bhgn finance kolej tuh. kali ni, ade org len yg jwb not the person in charge. kali ni saya dpt explaination mane duit yg saya patut dpt. dia ckp, the top management of I***T hold semua payment utk claim n part timers sampai injection of money on the end of April. maksudnye diaorg xde duit la ni nak bayar duit saya. saya rase mcm KLCC menghempap diri saya dh waktu nih.huhu =( tapi saya akan berusaha utk dapatkan duit tuh, takut pasni diorg wat alasan lain lak.

saya ade gak tegur perangai org yg in charge tuh. yelah dia selalu hold the line sbb xnk angkat. kalo dia angkat pun, dia akan pass to other department yg berkaitan. dia xnk bagi explaination on what's happened. jadi org akan terus call n call. why not dia explain so xde la org akan terus tanye n tanye. so kesimpulannya, sape2 yg keje in management line, please la belajar untuk berkomunikasi dengan baik.

Tiada ulasan: