Jumaat, 20 Mac 2009

bersiar-siar menaiki rapidKL

pas anta laptop utk diformat, saya g bank utk urusan pengeluaran 'elaun' dari mak saya. tgh2 urusan tuh ade bincang2 ngn dd utk mendapatkan butang gantian. malas la cite hal butang gantian tuh. buat panas hati je =(

dh urusan bank, saya berjalan ke bus stop rapidKL utk g SS. budak2 UPM shortformkn Sri Serdang jadi SS aje ye kwn2.

smpai SS, saya g kedai yang jual butang2 manik2 , senang cakap kedai kraf la. terkejut woo saya tgk koleksi butang2 yang ade kt kedai2 tuh. macam2 jenis ade. nak yg beso ke, yang kecik ke, yang kaler pink ke, kaler purple ke. cakap je nak yg mcm mane.
saya dah mcm rambang mate dah.Mule2 nak beli 2 biji butang je. Last2 terbeli byk2 butang lak. saya fail la bile nmpk bende2 mcm butang ke , manik ke, otak saya mcm ligat nak aktiviti kraf. ape yg nak sy wat ey? saya cite next entry jela.

ni baru separuh bahagian je. mcm mane la saya x rambang mate kn?

Tiada ulasan: