Rabu, 18 Mac 2009

tambah2 dan cantikkan blog

kalo korang perasan la kn, ade sket perubahan kt blog nih. saje suke2 try bende baru. hehehe ;p ok mule ngn saya wat border kn? tujuan saya nak wat border tuh, nak bagi entry saya kemas sket. nampak tersusun sket kn?

pastu saya ade wat random post kn? supaya korang xde la lupe entry2 yang lame2 tuh. hiks ;p ni din la punye pasal. dia bagi motivasi kat saya suh explore bende baru setiap ari. yelah, name je saya blaja IT tapi bile orang tanye, saya xtau. malu je kn? so, start hari dia bg motivasi percume saya kt saya tuh, saya bertekad utk amik tau segala mcm hal dlm dunia IT nih . kire ni leh jadi azam saya tahun 2009 ni. azam x semestinye kne awal2 taun je kn?

2 ulasan:

dd dudu berkata...

random post ape linaaa
enggak paham yuk

lina berkata...

cube ko tgk kt bwh iklan nuffnang antara 1st entry ngn 2nd entry. itew la random postnye.