Selasa, 17 Mac 2009

ayuh bertukar ;p

saya dh tukar kepada postpaid Maxis. mesti korang ckp, 'eleh! tukar postpaid pun nak bising ke?' tapi saya nak tetap gak nak cite. kalo korang rase xnk bace, sile pangkah je blog nih.

tapi mesti ramai yg pelik ngape la saya x guna operator lain.ngape nak guna Maxis?
sebabnye saya rase plan dia fair.fair utk saya, dan fair utk din. yela kalo saya amik plan C***** yang bagi sms dan call free 24/7 mcm ne lak ngn client2 din. niat saya tukar pun nak berjimat sket sbb saya guna prepaid 2x ganda mahal dari postpaid. agipun saya nak tukar ke postpaid xpayah byr pape. ni perbandingan yg saya wat.


tapi sebenarnye terpulang la kt korang nak guna yg mane. kalo rase xleh nak displin kan diri, baik guna prepaid. kalo rase nak bercakap 24 jam sehari ngn yg tersayang, guna la C*****. tapi bagi saya pulak rase dh banyak dh 35 jam tuh.agipun senang nak bayar bil broadband, sekali harung je ;p

4 ulasan:

mun-e berkata...

oh.. welcome to the club! club maxis postpaid. hehehe

lina berkata...

OoOoOo.. ko gune postpaid Maxis gak ey?

mun-e berkata...

ya. tapi kdg2 cam bengong jek. tetiba ade bunyik bising. huhuhu

lina berkata...

oho.. yeke? aku xpulak mengalami masalah itew :0