Isnin, 9 Mac 2009

rasa muda kelihatan muda jadi muda

title macam promote produk kesihatan D'Navechee lak kn? sebenarnye nak cite kejadian yg jadi dlm bape minggu lepas.

tempat kejadian --> toilet hostel
mase kejadian --> petang

ade seorg perempuan ni tanye sy. xtau nak bagi ganti diri apa. nak kate budak, xnmpk mcm budak, jadi perempuan aje la. Umum.(saya=S, perempuan=P)

P: adik ni amik ape ey?
S: saya amik master. erm, umur bape? (saya tanye sbb sy meragui yg dia nih lagi tua dari sy)
P: 24
S: kalo begitu sy bukan adik la. sy taun ni 25
P: la ye ke? ingtkan lagi muda dari sy, nampak muda je. seyes nmpk muda.
S: (hanya mampu tersenyum)

6 ulasan:

mun-e berkata...

perlukah aku berkata sesuatu?? perlukah???

baik jangan

:p

lina berkata...

;p aku xkesah ape yg ko kate. tapi perempuan itu kate aku nmpk muda dari usia ;p hehe

bini edy berkata...

opocot.lina, siyes tekejut tau bukak blog ko tengok header. mata ko macam nak telan org. cepat lari, lina kejar!
ke ko pakai cntact lense?

lina berkata...

tapikan lisa mcm ade aura la gmbr tuh.. mata ori xde contact lens =)

bini edy berkata...

tak takde aura. takde takde...
terkejut je..
hahahaa/

lina berkata...

hahahaha =D