Khamis, 1 Oktober 2009

berpantang sudah... huhu

ayat macam orang baru pas bersalin je. tapi bukan orang bersalin je kena berpantang tau. saya pun kena berpantang gara2 kes ni la uols. kalo tak saya redah je kalo setakat gatal sket2. ni tengok la betapa kroniknye kali ni. muke ai berubah jadi lain semalam. huhu...


jadinye lunch tadi saya ke sushi king mencari ikan dimakan. tapi sushi king kan ade gak seafood. terpaksa ai tahan nafsu makan seafood ai. tak mau bengkak2 dah. sungguh x selesa. ni festaime try set yang nih. ikan salmon dengan sos lada itam(name dalam menu tuh tak ingat la ape). ceeeedaaap! x nyesal try. abes licin ikan2 tuh abes saya makan tau. set ni skali ngan nasi, sup dan tofu jepun. ai like tofu jepun. tapi tadi makan sket je sebab ade crabstick dalam tuh. adoiyai baru nak berpantang. termakan bende terlarang lak. (T____T) ape la naseb.



tadi ade gak amik sushi. tapi yang jenis tak merbahaya la. tengok saya dah klasifikasi makan 'merbahaya','tak merbahaya'. huhu.. ai fobia la uols. kalo makan sushi sekarang saya mesti ade cicah wasabi buatan tuh skali. ter'addicted' pulak.


mesti ade yang peliks nape saya gi makan ikan kat sushi king kan? sebab mines xde mfm. hak haks. tipu je. sebabnye saya xtau penyediaan makanan kat restoran2. takut ade tercampur belacan atau udang kering. huhu tak sanggup achik menderita lagi. perggghhh! ayat tak tahan tuh. kalo korang berpantang macam mane pulak ey?

5 ulasan:

rosealley berkata...

lain lain mata ko, berpantang sungguh2 tau, tetibe rindu nak makan sushi lak, hiummm

lina berkata...

ok ros. nanti ajak la aku.aku dah ade kad jugak ;p

dd dudu berkata...

cian lina hohoho
tibe-tibe aku rase sakit mata lak tgk mata ko

lina, org sakit mata x leh makan sushi, kene makan roti ajek ;p hehehe x laa tipu2 je, pu~

lina berkata...

dah surut dah sket nih.. huhu dd.. tadi aku terpikir mase balik lunch, kalo alergik sangat2 lagi aku nak berpantang makan roti semata2 je =(

lina berkata...

dapat 1 ari je. tapi aku xde gatal2. cume x selesa je. agipun keje banyak.