Isnin, 5 Oktober 2009

kuntilanak kamar mayat

tajuk sket punye seram arini. ni cite yang saya gi tengok semalam. stress semalam jadi perlukan something untuk redakan stress. stress sebab ape, xperlulah korang tau. biarlah rahsia ;p

cite ni hampeh gile. hantu dia xberjaya buat saya rase seram pun. jalan cite pun tak kuat. boleh agak ape endingnye. yang tak paham tuh, nape nak letak pelakon2 yang macam tak cukup kain. ape motif cite ni? jual pelakon ke jual cite?

wardrobe cite nih memang fail la. ade ke doktor pakai ala2 budak2 nak gi konsert indie. sungguh tak sesuai ai tell u. pastuh orang yang mati kne bunuh dlm petiais macam xde kaitan dengan bilik mayat pun. tak paham.. tak paham...

p/s: tak mau letak poster kuntilanak kamar mayat tuh. may b ade yang feel seram pulak nanti ;p

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kite yg dgr nm antu pun dh takut...hoho

lina berkata...

seyes ReD.. tak de pun kite tutup mate mase tengok tuh ;p maksudnye x seram la.

rumah sukan berkata...

erm...baik pergi open house..lagi bagus!

lina berkata...

rumah sukan ---> yelah yelah open house la best. kalo dapat gi open house dah gi dah.

ciare ---> ntah la. tak de perasaan je tengok cite antu. aku ingt agi peristiwa kite tgk wrong turn ramai dulu. hehe ape ko buat ciare? heh heh

dd dudu berkata...

lina bukan memang x penakut ke huhu

soo, x leh caye lina kalau die kate cite tu x seram ;p

ngeeeee

lina berkata...

dd ---> aku tengok cite seram aku takut. tapi cite antu byk sgt yg ngarut. tuh yg tak feel takut tuh.