Ahad, 18 Oktober 2009

day 2 with leman n kiah

hehe semangat tengah berkobar-kobar nak belog pasal diorang hari-hari. korang layankan aje ey saya ni.

semalam, time saya kuar kejap dari bilik nak gi toilet, kiah dah pandai buat sepah. abes luar cage bertaburan abuk2 bedding diorang. si kiah ni suke rebut2 ngan leman. kalo leman duk diam2 dia gi sebok2 nak duk tempat yg sama. yang tak tahan tuh siap bergaduh giget2 tuh. kiah.. kiah..
leman baik je. kuat makan dan kuat tido.ade2 je aksi dia tido. yang best, leman ni dah mesra dengan saya siket2. kiah masih poyo2 tak suke kat saya. rase nak penyet2 je dia. ganaskan ai? xdela. saya cakap je. buat tak kan punye. saya sayang sangat kat diorang (^___^)

see.. leman tido sampai nak jatuh.


ari ke 2 ni saya perasan diorang dah ade giget2 getah botol air minum diorang.(getah yang kaler itam tuh) aiseh.. saya terpakse pindahkan ke luar botolnye. biar muncung botol je dlm cage. ke saya kena beli something untuk diorang giget2? ade sesape tau tak? bagitau saya ey. esok saya nak terjah petshop agi. nak beli barang2 keperluan diorang lagi.

p/s: baru je bersihkan cage diorang. gembira tul kiah. berlari-lari macam dapat umah baru je. teheee.

Tiada ulasan: