Isnin, 12 Oktober 2009

sushi lagi..

yes. tadi after keje, saya ngan opismate gi makan sushi. sekarang tengah promo 1 pinggan RM2. pe lagi korang, gi serang sushi king gi. saya yang dah taraf buat sushi macam makanan ruji memang tak mau lepaskan peluang keemasan macam nih.

hehe berplate2 saya makan. sekarang nih rase macam nyet nyet pulak sebab tergaru-garu. owh saya ni xleh overdose seafood. ke tak boleh makan langsung ey? tak kot. sket2 ok je ;p

ok. xde gambar mase tengah makan tuh. perlu menikmati bersungguh-sungguh. rase nak lagi la. sungguh. nak lagi.. nak lagi..

dah. cukup cite sushi. saya nak cite yang saya nak buat perubahan kat blog nih. anyho yang sudi designkan banner untuk saya tak? saya dah bosan ngan banner tuh. nak buat sendiri, xde mase. so, sesape yang rajen, bagitau saya ey ;p

1 ulasan:

bini edy berkata...

ko ade resdung kan. org resdung x elok makan sushi. pastu ko pnah tak tgk gamba yg org jepun punye kepala berulat pasal efek byk sgt mkn sushi.. kuman dlm sushi tu x mati. tatau la betul ke x kisah tu. nanti saya tlg carikan kat ko. tapi beringat2lah jugak. pesanan seorang sahabat, gitu. ahakk.