Khamis, 8 Oktober 2009

lega rasenye \(^____^)/

pagi2 buto masih ngadap lappy? tak ngantuksla korang sebab tadi dah tido dah. tapi jap lagi nak sambung tido balik. dah recharge energy so mood makin ok. rasenye stress tuh dah ilang macam tuh je. lega.. lega..

ke sebab penangan pain killer pagi tadi? owh saya sekarang dah xtau beza sakit dengan tak sakit. macam same je. past few days memang ade rase sakit sket tapi saya konon nak idup bebas tanpa ubat. punye la tak sedar diri yang tiap2 malam cramp dalam tido. buat mcm xde pape yang terjadi je. sebab saya rase sekarang xde maknenye nak gi spital sebab dah xde solution dah. redho je la kan.

sudah... sudah.. cite hal lain pulak. lappy saya dah dimakeover. dah lame sebenarnye. mase bulan pose arituh lagi. tapi kan mase bulan pose tuh saya ala2 silent mode gituh dlm blogging world.

tadaaa.. tantek tak?

harusla pilih corak dan kaler yang kena dengan jiwa. baru bertambah-tambah sayangnye kat lappy. sejuk je ati bile time banyak2 keje, pastuh tgk skin lappy bunge2.

6 ulasan:

dd dudu berkata...

ciare ade di mana2 comment box dengan ayat yg same hahaha

lina berkata...

ciare --> ade email ke? ai bz sampai email pun x sempat nak tgk.

dd --> jadik bukan aku sorang jela yg x reply ;p

Tanpa Nama berkata...

chantek la lappy lina punyer cover...hihi

lina berkata...

ReD --> tantek kan? hehe sooooka kite ReD kate tantek ;p

ciare --> aku sml kat client. meeting dari pagi sampai ptg. sorry :(

lina berkata...

ciare --> noted. nanti aku check ;p

mun-e berkata...

ciare~~~~~~~ bik lagi lambat feedback dr aku..uh uh