Khamis, 4 Jun 2009

nasib baik ade din

hi semua!dah makan bekfas ke belum? kalo belum gi la bekfas dulu. baru hari korang akan ceria =)

ingat entry sorry n thanks yang saya cite saya telah meng'corrupt'kan windows kat lappy saya nih. dah la saya x buat satu backup pun untuk projek master saya. nak tak nak kne gak selamat semua data kt dlm lappy.

sebenarnye leh je repair windows tuh tapi ade problem pulak sampai xleh nak repair, kne format terus. huhu x sanggup saya nak develop balik sistem utk master tuh =( care selamat kalo nak selamatkan data2 tuh, saya kne la jadikan internal hard disk kepada external hard disk. tapi mane ade disk nak jadi perantara nak pindah2 data tuh so kne la beli 1 agi hard disk. pulak tuh, saya nih mane la ade duit nak beli.

sib baik sangat2 saya gi ngan din. dia la tukang bayar hard disk baru tuh. huhu.. thanks sayang! kamu sungguh baik dengan saya.so skrg lappy saya dah ok dah =)

Tiada ulasan: