Selasa, 2 Jun 2009

dalam duka ada suka

salam pagi isnin! hehe tajuk entry memang xleh blah. tapi nak wat macam mana, hati tengah berbunga-bunga nih jadi tajuk entry harus berbunga-bunga2 jugak ;p

ni rentetan entry nih [1 episod sedih] bagi yang terlepas keretapi ye. thanks kat korang2 yang concerns kat saya. i'm ok rite now. dah dapat penawar sedas jadi xdela sedih2 dah. anggap jela bende yang sedih itu sudah setel. tapi saya tetap akan ingat detik2 yang paling mematahkan ati saya nih. sesungguhnya bende tuh wat saya ala2 jatuh tergolek dok.

enuf sedih2 tuh. korang mesti nak tau ape yang sukenye kan? yang sukenya ialah ade orang tuh sanggup turun ke KL dari johor. pastu bukan itu aje, sanggup pulak drive pergi balik ke perak walaupun dia memang x free waktu tuh. baik kan dia? sape orang tuh kalo bukan din. bukan skandal baru ey. skandal lame i hokey! mesti korang termuntah bace entry nih.

bukan ape, saya sgt2 terharu terlebih-lebih.mane idaknye, din tuh mase untuk diri sendiri pun xde, ni sanggup pulak luangkan mase untuk saya yang sedih2. ok la. malas nak cite lebih2 just nak bagitau korang, i'm happy & dah boleh 'let bygone be bygone'.

4 ulasan:

mun-e berkata...

lina, hari ni hari selasa. bukan isnin :p

lina berkata...

alamak! aku ter-miss 1 ari la. huhu =(

Tanpa Nama berkata...

kirenye ala2.. masa berlalu.. tanpamu menyedari...hehe

lina berkata...

a'ah. macam tuh lebih kurang jadiknye kite sampai ari pun termiss 1. tapi dah kembali ke alam nyata selepas ditegur muni ;p