Jumaat, 12 Jun 2009

bahaya gi shopping complex mase tengah sedih

ni rentetan kejadian di bank tuh. saya dengan ati yang sedih dan marah terpikir nak tenangkan diri sambil makan2. mule ingat nak ke seri serdang je tapi dah alang2 naik bas rapid saya terus je ke Mines.

sampai Mines, nampak je sushi king terus masuk. sebelum tuh, saya dah plan nak makan subway. tapi lain pulak jadinye. dah masuk2 tuh, order makan tahap gaban. sushi 2 plate macam tuh. pastu tambah 2 ala carte. green tea saya tambah 3 kali. yang ajaibnye, saya mampu abeskan semua. siap mcm nak tambah sushi agi =) . time tuh, sushi king ade wat promo. mkn 5 plate sushi, leh dapat free 1 plate sushi kalo makan lenkali. tapi naseb baik saya segera menyedarkan diri supaya x terpengaruh. yela..mane tau perut saya meletops ke sbb makan banyak sangat ;p
pas mkn sushi king, saya gi farmasi yang baru kat mines tuh. beli2 barang pastu wat kad keahlian farmasi ngan bonuslink.

pastu masuk nichi, rembat 1 baju. tapi yang murah2 sajok. pas nichi, masuk body shop. mulenye nak tanye produk diorang ade Aha ke tak. sebab saya nak tau kne la dirahsiakan wat sementara waktu. nanti dah ade hasilnye baru nak habaq kat semua. orang body shop kate xde. pas tanye soklan tuh, saya mcm terpengaruh ngan sales yang body shop wat. yelah.. bedak natural mineral yang harga rm99 tuh leh dapat dlm rm60++. pastu saya mcm rase ni la peluang nak dapatkan berus body shop yang mahai tuh ngan harga diskaun. huhu, abes beratus2 di body shop ari tuh. mase balik tuh rase nyesal la pulak. ni la padahnye kalo gi shopping complex mase otak tengah x center. perasaan dibiarkan mendahului akal =(


tapi arini dah x nyesal sebab barang2 saya beli kat body shop tuh sangat best. kalo xde diskaun, memang x mampu nak beli la.

2 ulasan:

rosealley berkata...

wahhhh, lame gila xg makan sushi oooo, xtau lak ade promo cam tu, huhuuu, nak jugak

lina berkata...

xingt promo smpai bile. nanti kitegi mkn sushi ey bile aku blik kl ;p