Jumaat, 12 Jun 2009

Body shop wat sales gempak2!

sepatutnye ni entry selepas entry saya,dia dan cheese nan tuh. macam mane ntah boleh terlupa nak wat entry nih ;p

saya ade cakap yang kami ke tempat yang dah lame saya x jejak kan? korang rase mane tempat tuh? jawapannye adalah KLCC. lame gile x jejak KLCC. so, mlm tuh saya request nak gi sane.
kiteorg gi sane lalu smart tunnel. jadi perjalanan terasa sgt2 la dekat. sampai2 je KLCC, dah kol 10.30. haha mane de kedai yang bukak dah waktu2 mcm tuh. so, ajak din gi lepak luar KLCC. mak aih! ramai gile manusia berlepakan. kami lepak jap je pastu masuk balik dlm KLCC sbb nak cari toilet.

mase cari toilet tuh, saya nampak Body shop still bukak pastu ramai manusia dlm tuh. eh? apekah itu. din tanye ' nak perfume tak?' saya jawab ngan malu2 kucing 'nak...'. so kami melencong ke body shop dulu. hehe.
banyak gak hasil rembatan kami mlm tuh. bukan dapat perfume je, siap make up case pun dapat. thanks sayang! so korang2 yang suke ngan barang2 body shop, sile2lah ke mane outlet yang berdekatan. memang berbaloi baloi la. tapi promotion sampai 14 jun 2009 rasenye.


sempat camwhore dlm toilet KLCC yg berselerakan tisu. pakaian malam tuh: ethnic dress from scarlet with black half cardi and jeans.

sorry la sbb terpakse bace bende yg dah basi.ni baru de mase nak hapdet.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

WAH2! die borong ler...hihi

lina berkata...

ReD--> ade orang bermurah ati nak belanja mlm tuh. haruslah x tolakkan? ;p

ciare --> comel ke? ;p

Tanpa Nama berkata...

hihi..btol3.. kalu kite pun kite ON aje..hihi
bukan ape.. kite xmo la org tu tecik ati kan sb kite tolak offer die..kan..kan..kan...
tambahan pula.. kite mbantu menambah kan pahala amal jariah die krana mbelanja kite...muahahah