Rabu, 27 Mei 2009

sorry n thanks

time tulis entry ni, saya tgh dengar jiran saya berkaraoke x hengat. lagu2 60an uols. dia nak masuk pertandingan nyanyi kat karnival lipis kot yang selalu diadakan bulan jun. Fyi, dato siti nurhaliza adik beradik selalu menang pertandingan tuh.

melalut lak saya nih. sebenarnya saya nak ucap sorry for loyal readers. sian korang sebab saya memang pemalash nak hapdet bile dah balik umah ni. kat umah memang rehat kaw kaw punye. tambah2 my lappy ade masalah teknikal akibat 'kepandaian saya yang terlebih-lebih'. ni guna laptop mak saya. laptop nih agak slow sket dari lappy saya. kategori slow bagi saya x sama piawaian ngan korang kot. slow bagi saya = saya terpaksa tunggu lebih 3 saat pas double click ;p

thanks pulak utk follower2 blog saya yang x seberapa nih. tibe2 je korang dah jadi 14 orang. terharu saya hokey.sob sob.. saya ade rancangan khas untuk blog nih. but tunggu ye uols. slalu2 la nyinggah, mane tau ade rezeki korang ;p

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hoho.. rezeki ape???

lina berkata...

tunggu........