Rabu, 3 Jun 2009

saya, dia dan cheese nan

selamat pagi kwn2. sorry coz semalam tersalah greet korang. ade ke salam pagi isnin. hehe ;p

entry ni cite sabtu lepas. on the day i met him after 3 months not seeing each other. dari lipis saya balik ke upm dulu. janji ngan ros nak tido umah ros mlm tuh. dlm kol 8 lebih baru din jemput. harus la ngedate dulu kan?

jumpe2 terus gi makan kat anjung sri serdang. saya x lapar, din pun x lapar jugak. tapi saya yang x lapar ni order cheese nan. dulu penah datang nak makan cheese nan tapi tukang buat roti nan tuh cuti. kali ni dapat la saya makan cheese nan yang pertama dalam idup saya. i loike cheese nan. sedaaap! tapi jenuh gak nak mengabeskan nan tuh. besar betul. agi nikmat bile dapat mkn sambil minum air teh ais yang cukup rase =)



pas mkn, kami jalan2. gi satu tempat yang dah lame saya x jejak. mane tuh ey? tunggu..

Tiada ulasan: