Selasa, 19 Mei 2009

cite saya masuk spital part 1

morning everibodi. dah seminggu kes saya masuk spital. gile pemalash nak hapdet blog. ni pun ala2 memaksa diri je hapdet supaya blog ni xla bersawang.

citenye gini. pagi isnin tuh, saya bangun ngn cramp badan. breathing pun mcm xdapat. so b4 teruk keadaannye saya msg adik saya suh anta saya g spital (adik saya ni rumahnye lain sbb dia sudah kawen). mak saya lak dh g keje time tuh.

mase sampai spital, daftar pastu cek blood pressure(b.p) & suhu. bile saya kate yg saya xtau nak beza sejuk ke panas, misi cek gula. sbb my family belah ayah ade kencing manis & adik yg teman saya tuh pun kencing manis. 5.9 je gula. kire normal la tuh. fuhhhh lega!

masuk je dlm bilik doktor, doktor masukkan saya dlm ward sbb record pasal penyakit saya xde kt spital lipis. dulu saya follow up kt klinik pakar tulang spital kuantan. kate doktor, nak cek calsium la, saraf la. sbb saya dulu slalu x cukup calsium. xcukup garam pun penah gak.

huhu xbestnye admit spital =(

4 ulasan:

mun-e berkata...

lina, ceta ko ni cam x abes jer huhu

skang cemane dh ok ke? doktor cakap ape?

Rose Closet....Heavenly Fashion berkata...

a'ah, lina nak sambung part 2 kot, take care lina:)-ros

lina berkata...

mune--> memang la x best. mane de masuk spital best ;p tunggu part 2 ey. sabaaar..

ros --> betul tuh =) thanks ros

mun-e berkata...

a'a laaaa aku xbace tajuk :p

ade tulis part 1 hehehe