Selasa, 5 Mei 2009

Lipice hampir habis di pasaran


hehe saje je wat statement macam tuh since ramai betul org mencari lip ice lately. kenapa ey? ni semua penangan pertandingan hadiahnya bergambar jadi covergirl di samping lisa surihani. ati kecik saya ni teringin gak nak masuk tapi ade faktor kekurangan pada diri ini. huhu =(

tapi saya dah beli lipice balm dan lipice gloss. tujuan utamanya adalah untuk merawat bibir saya yang dah itam sbb pakai lipstik murah yg berjenama terkenal(jenama dirahsiakan). macam orang isap rokok dah kekdahnya. so ni la masenya nak try lipice adakah berkesan merawat bibir saya yang dah x sexy ni. hehe sexy ke? ;p

antara kemungkinan bibir menjadi itam adalah:
1) mungkin lipstik tuh x seswai utk pemakainya. 2)kandungan kimia dlm lipstik tuh byk plumbum. 3)some experts say : x bersihkan lipstik tuh betul2 sbb lipstik xleh dibiarkan 24jam kt bibir kita.

so skrg mari kite same2 merawat bibir bersama-sama instead of beli lip ice semata-mata nak masuk pertandingan je ;p

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hoho..dlu sejak 1st time kte tau gne lip balm, lip ice la pilihan kite..

tp ntah knape. kite bosan.. kite tukar gne nivea...hehe

rosealley berkata...

haha, aku la geng ko beli lip ice tuh, xnak bibir hitam dah, mencik

lina berkata...

ReD-->ok x lip ice,linda?

ros ---> mencik kn..nampaknye mcm ade peningkatan la gune lipice ni =)