Khamis, 7 Mei 2009

i'm home

saya skrg kat rumah dah. sesape yg baru membace blog nih, mesti xtau rumah saya kt mane kn? ok, let me tell sesape yg xtau. rumah saya di kuala lipis tapi org pahang panggil 'lepih' (sebutannye 'pih' disebut mcm bunyi 'upih'. get it?)

erm ramai yg tau dato siti nurhaliza punya kg pun kt cni gak but i don't like when people say 'owh org kg siti'. euwwwww... ramai lagi tau yg berasal dari cni bukan dato siti sorang je. even our PM pun lahir di Kuala Lipis tau. nanti kalo ade peluang, saya wat entry rumah kelahiran dato seri najib yang sekarang dah dijadikan galeri.

start esok, saya akan jadi mak cik tukang sapu. tapi xtau jadi ke x agi. hehe ;p

3 ulasan:

[z@ck] berkata...

jd mak cik cleaner lak..
hehehe

lina berkata...

xjadi makcik cleaner la, jadi bibik sbb malas nak bgn pagi2 ;p

lina berkata...

xjadi makcik cleaner la, jadi bibik sbb malas nak bgn pagi2 ;p