Jumaat, 29 Mei 2009

1 episod sedih (T_____T)

saya sedang bersedih skrg nih. sebab ape biarlah saya je yg tahu. biase kalo sedih, tido pastu bangun dah ok. tapi kali ni memang xjalan kekdah rawatan mcm tuh dah. saya sikit pun xrase lapar & guess what, saya x mkn agi arini. sedih bebenor rasenye =(

seb baikla x gastrik agi. just ade sket2 pedih ati je. ini siriyes kwn2.. bayangkan saya tgk cite fikirlah sendiri-nabil si raja lawak tuh, saya sket pun xleh nak gelak. dalam ati dok kate 'bile la aku nak gelak ni?' (T____T)

3 ulasan:

dd dudu berkata...

yeayy tadi ko gelak mase kite 2 on phone, pastu aku terperanjat beruk sbb ezan peranjatkan aku, pastu aku pun x ingat aku sebut %$@%&^* ape laaa kann, tetibe ko gelak ;D hihi berjaye buat kamu gelaka ^^v

rosealley berkata...

apsal lina???papepun take care k

Tanpa Nama berkata...

erm.. jgn la sdey2... nti kte pun sdey jgak... T_T