Selasa, 4 November 2008

wah! kena buat spek baru

ni baru je balik dari pk. saya nye sakit yg arituh x baik2. tambah2 teruk, saya sudah insomnia sejak akhir2 ni. paling awl dpt tido kol 4.


ingtnye nak bertahan 2-3 ari agi sbb skrg mase sgt limited utk g check doktor kn. tapi smlm sy punye jari bergerak sendiri tanpa otak sy suh. ingtkan saya khayal. rupenye betul2. wah sgt takooot.. sy pun kosongkan jadual sy hari ni utk g pk.


saya g la pk. biase la kalo kes2 yg dh byk kali g sbb sakit yg same. doktor akan wat eksperimen lain dari biase (biase kan dia check tekanan darah, check suhu etc. kalo malas dia tanye2 je kn). doktor tekan kt muke sy kuat2... (adoi sakit!) telinge sy belah kiri pun 'sakit' gak. tapi doktor tekan sy ckp x sakit. sbnrnye bukan sakit kot mcm x selesa gitu. rase yg x selesa mcm kite kt tempat tinggi. kalo lalu kat kenderaan yg sedang hon, rase nk pecah telinge saya.



mate sy pun sakit gak kn so doktor suh test mate. saya dh la x pakai alat bantuan penglihatan (
kan dh patah dua aritu). sy test tuh sy nmpk huruf yg atas skali je. sepatutnye kalo tanpa alat bantuan penglihatan tuh pun sy leh bace smpai baris yg ke3. ni sudah kronik.. doktor kate xleh nk kaitkan dengan sakit sy skrg sbb sy x pkai alat bantuan penglihatan. doktor suh sy wat alat bantuan penglihatan yg baru utk menyingkirkan kebarangkalian sy sakit ni sbb x pakai alat bantuan penglihatan.

antara nasihat doktor:


~saya juga disuruh utk kurangkan menggunakan komputer<--- tul ke ni ayat doktor tuh?..hehe leh wat alasan x kat Dr R utk kurangkan wat research.

~saya disuruh jgn fikir2 sgt kalo nak tdo bagi membolehkan sy dapat tdo yg cukup.

~saya disuruh pakai spek
tadi mase kat pharmacy, sy sgt terkejut doktor bg sy painkiller yg pakar penah ckp kat sy, painkiller yg paling kuat sekali. painkiller ni la menyebabkan tangan sy terketar2 smpai xleh nk lukis graf utk soalan math spm( sy smpai kne guna dua2 tangan utk lukis graf time tuh. itu pun garisan lengkung tuh x smooth)


alamak panjangnye cite... stop dulu sbb doktor ckp xleh tgk komputer lame2

2 ulasan:

dd dudu berkata...

haaa bace comment aku
kantoi ko tgk pc ;p

lina berkata...

tadi dh x tgk pc jap..

so, leh la tgk balik..

ngeh ngeh ngeh