Selasa, 4 November 2008

new changes for lina fashion house

kepada pembaca setia blog ini (saye tau ramai gak yg bace walaupun sebagai silent readers)

mulai hari ini, saye nak ubah care penulisan blog saye. Penulisan akan menggunakan 70% bahasa melayu + 30% english.

kenape?
first,saya rasa saya terlalu formal la kalo tulis dalam english (x perasan ke?)

second,saya x reti nak express perasaan sgt kalo tgh marah ke, tengah suke ke, tengah geram ke(ye ke?)

3rd,byk bende nak tulis nak bgtau korg tapi disebabkan vocab saya ni x berkembang sgt, jadi susah benor nak bgtau korg. kalo berkembang pun setakat vocab dlm computer la kot.(tul ni.. x propa ok!)

~jadinya, secara oficialnye, saye membubarkan pengunaan 95% English dalam blog saye ni.

sekian, terima kasih
lina

p/s: dd, aku x jadi la nk wat blog baru, mcm byk lak blog aku.

Tiada ulasan: