Rabu, 8 Julai 2009

friday nite fever

assalamualaikum semua. mule2 kite kasi bersih sawang2 kat blog nih dulu.lame kan saya x update. biase la.penyakit pemalash datang melanda.

untuk makluman semua saya sudah keje. ini hari ke-3 dan skrg saya kat client site.

tajuk entry adalah untuk crite jumaat malam sabtu bukan crite hal keje. malam tuh ade cite sedih dan ade cite x sedih. yang sedihnye, saya pertama kali disaman. kne saman sebab x pakai helmet. please don't try this at home ey kwn2. saya redha je kne saman. memang salah saya pun. anggap je 'berderma secara ikhlas' ;p (dalam ati: huhu abes duit aku =( )

pas kne saman, sempat lagi saya 'berfoye-foye' di karnival lipis. mule2 hujan lebat sampai saya abes lenjun. mase org nak start nyanyi, ujan elok je berenti.artis awal2 mcm artis suam2 kuku je. pastu dh tengah2 baru ade artis2 yang best2 sket. mlm tuh ade ifa raziah,j.sham (artis 60 an),hazami ngan sixth sense. ifa raziah sangat kurus dan badan dia sangat mantap wo.. jeles saya. nak kne kurus2 nih. ifa raziah yg kite nampak dlm tv tuh mengecut 30% kat luar. so kite yang mcm nih kat luar masuk tv jadi mcm ne lak ey? leh agak la kan betapa beso nye kite dlm tv.mase hazami nyanyi lak, memang best vokal dia. gaya dia same je macam yang kite nengok dalam tv.time sixth sense pulak, ramai orang duk serbu sampai ke depan pentas. termasuk la saya. diorang nyanyi lagu2 hits diorang 'hari ini dan semalam','tanpa' dan 'tak bisa memilih' dan agi 1 lagu xhengat tajuknye. kalo x silap lagu baru diorang.tapi mcm x puas je nengok diorang nyanyi. rase nak suh diorang nyanyi sampai pagi je ;p

pas abes sixth sense, saya gerak balik. malas nak dengar orang berucap utk penutupan karnival. niat datang pun sebab nak tgk orang nyanyi2 je.

Tiada ulasan: