Jumaat, 17 Julai 2009

1st time blogging kat opis

hai kwn2. 1st of all, nak mintak ampun ngan maaf sbb buat korang tunggu2 hapdet dari saya (erm. adekah yg tunggu?) . bukan xnak hapdet korang... saya nih kan baru nak seswaikan diri ngan environment baru nih. kasi can tunjuk kelakuan yang baik depan rakan2 sekerja .tapi 1st week dah berani bloghop walaupun secara segan2 je (^-*). dah la tempat duduk saya di tepi laluan ramai. segan akak, noks..

erm dah 2 minggu keje, saya rase yang ilmu di dada ni makin bertambah dah. ari2 ade je bende2 teknikal yang saya akan belajar. pastu baru saya rase yang teknik mengugel saya semakin hebat. ade masalah je gugel, ade masalah je gugel. kalo gugel xdapat tolong, baru tanye rakan2 sekerja. baru terasa yang saya nih menimba pengalaman keje sebenar-benarnye.

ape lagi la nak cite kat korang nih ey? mati akal jap. jap jap... master saya sekarang nih statusnya adalah baru bayar yuran pagi tadi. Insya-Allah saya akan berusaha abeskan jugak sem ni. doakan saya ye korang semua. lagi satu nak habaq mai yang rose closet akan buka booth bulan ogos nanti. kat mane? nanti saya cite kendian ey. kasi surprise kat korang semua (^-*)

4 ulasan:

faizah berkata...

lina... ko da keje kat mane...

lina berkata...

a'ah kak long, aku da keje. kat area serdang sajork ;p

Tanpa Nama berkata...

lina kerja ape??huhu

lina berkata...

ape lagi nak keje ReD oi kalo graduan IT?