Rabu, 29 Julai 2009

ape perasaan korang kalo ade orang psiko duk sebelah korang?

x abes cite scary arini. macam boleh declare je yang arini adalah hari scary sedunia.. tapi yang scarynye saya sorang je kan?

mase balik tadi. saya naik bas lagi. tapi kali ni bas jenis lain pulak. bas yang tiket boleh pakai banyak2 kali tuh. hehe bagi hint je sebab xnak sebut nama sebenar bas ;p ade sorang lelaki nih duk sebelah saya. bas pulak macam penuh ngan orang. so ade ketikanye lelaki tadi macam mengelak kena himpit ngan orang lain. (orang lain tuh sejantina dengan dia) yang peliknye.. dia sebok2 nak himpit kat saya. ape kes ye dok? macam orang GS pun ade romannye. scary.. scary..

tak abes kat situ je. sampai dekat taman equine, dia tanye 'tempat ini apa nama'. saya yang scary memang malas nak melayan so jawab la 'ntah'. sekali korang tau ape yang dia cakap? cube teka.. cube teka.. dia cakap saya bengong. waaa... ape kes kan?psiko gile mamat nih. dia yang buat saya tak selesa kan? kan? ade gak saya rase nak menjerit ala erra fazira dlm cite soal hati yang ade part orang GS dalam bas tuh. tapi macam hover pulak. tapi penah je buat ;p hehe

ok la. sesape yang penah kena situasi macam ni. stand for your right. jerit je kalo ade orang buat tak tentu kat korang. orang macam nih patut kene ajar.

3 ulasan:

dd dudu berkata...

die kate koo bengong??

dangg!!

kuang ajo butut lelaki tersebut

bini edy berkata...

lina, rilek la, membe sy siap penah kene ramas tet*k lagi kat psycho yg duk blakang die dlm bas. psycho tu hulur tangan kat tingkap, kebetulan kwn sy bukak tingkap lalu meramaslah manusia psycho itu.sedap2 je rasa nasik lemak org.

eh eh apsal ko duk equine skang???????

lina berkata...

dd--> kuang ajo kan? aku masih agi bersopan time tuh. kalo ilang sabar mau aku cakap 'lu ape hal? suke ati la aku nak cakap ape pun!'

huhu aku yg berbaju kurung time tuh pun leh kene macam tuh =(

lisa--> dashyatnye kejadian kwn kamu tuh lisa. tuh patut kne tenyeh2 muke dia. bagi padan muke.

kamu ni lisa... upm kan tutup kne h1n1. jadinye saye kne la menumpang di rumah ros.