Isnin, 20 Julai 2009

bace manual pun nak stress?

tajuk mengambarkan situasi saya sekarang. pelik tul. sejak dua menjak nih, kalo saya bace dengan konsentrasi penuh, pas sejam pastu, saya mule rase stress nak mampus. rase nak jerit2 melepaskan perasaan. padahal xde bende pun sangat. stress tuh sbb bace x habes2 kot. pale pulak dah penuh. saya suke sgt mendera pale otak saya utk terima dan terus terima selagi x abes bace.

saya juga jenis yg tak kan bace 1 ayat lengkap. saya akan amik point2 penting je dlm ayat2 tuh. percubaan membace ayat secara penuh la buat saya stress. sebab tuh jgn heran yang kalo saya cakap xde intro pastu ayat tergantung.

stress2 pun, saya rase ok je. sebab dah terbukti banyak kali yang saya akan sangat hebat ketika tgh stress. bukti pertama: mase form 3, kne marah2 ngan pengetua before exam trial math. saya buat math sambil nanges2 berjejeh airmata. resultnye saya skor markah yang sangat tinggi.

bukti ke2: form 2 1st test kemahiran hidup. saya dapat antara terendah. C ke D. x hengat dah. tapi kne la double pelempang ngan cikgu KH tuh. sejak kejadian tuh, saya la skorer. sampaikan dpt best student utk KH walaupun saya x straight A.

oleh itu, sile la buat saya stress utk saya lebih produktif ;p

3 ulasan:

rosealley berkata...

haha, lawak je entri ko ngan komen ciare neh:D

[z@ck] berkata...

sy x ley stress..
kang satu habuk pn x msuk dlm pala otak..
hahaha

lina berkata...

ciare --> aku xpenah berubah pun.i'm still lina yg dulu ;p

rose --> lawak ey? bukan mcm seyes ke entry ni? ;p

z@ck --> tuh la. saya nih manusia pelik ;p