Rabu, 16 September 2009

sudah ade card Sushi King (^-^)

salam semua. lame benor saya x post entry kn? bukan pemalash tapi bz sket. tapi sekarang dah boleh seswaikan diri dengan suasana keje sambil belajar.

owh kwn2.. saya dah ade kad sushi king. last week saya buat. dah lame benor saya menunggu nak buat kad nih. penting oo kad nih. mane taknye, everytime makan leh dapat diskaun 10%. kirenye macam xyah bayar tax la. saya nih dah la masih xilang gian memakan sushi. sampai pekerja sushi king kat mines pun dah tau saya regular customer situ.

buat kad ni kite kne bayar rm20. tapi macam free je sbb dapat voucher rm10 2 keping dan gifts from sushi king. berbaloi-baloi rasenye.

sushi king tengah promosi mee jepun. siap ade contest ala2 macam cite sin chan tuh. makan big bowl dalam mase 10 minit entitle free untuk big bowl yang berharga rm38 tuh. tapi gile kentang ooo.. big bowl tuh.

kawan2 nak ajak makan sushi king meh la. hehe ;p

p/s: ala...nak tunjuk gambar tapi firefox saya mengila sejak dua menjak nih. xleh nak kuar popups windows. ngades betul la firefox nih.

Tiada ulasan: