Selasa, 29 September 2009

opis buat jamuan raya

selamat hari raye semua. tup tup dah masuk raye ke-10 dah. sekejap je mase berlalu kan? opis saya buat 'open office' arini (tak kan nak panggil open house pulak kan? dah name pun buat kat opis. ye dok? ;p)

saya pun baru melayan client menjamu. ade kambeng panggang woo.. siap panggang depan opis agi tuh (^-^). tadi byk gak bergambar. of coz x gune camera sendiri. kawan2 seopis yang kamera gabak2 dah banyak. hehe. nompang la. nanti dah dapat gambarnye, harus ai tepek kat blog nih.

entry kali ni cite hal 'open office' tapi nak jaja gambar kasut raye leh tak? aci je kan? ai punya blog. ske ati ai la nak jaja pape pun. haha. ayat verangans konon blogger teygar, tapi update blog gile pemalash.


ni kasut raye ke-9 sebab raye ke-9 baru pakai ;p


ni kasut raye ke-2


dua2 kasut ni ade cite tersendiri. kasut raye ke-2 beli memang untuk raye. mase nak beli kasut ni saya dah tawaf 1 mines. semua kedai kasut saya masuk. mase tuh kasut jenis size 5 ade yang display je. tak mau kasut display walaupun budak2 kedai tuh nak bagi diskaun 10%. tapi pas berbuke pose, saya datang balik kedai tuh ngan niat nak amik je display tuh. skali diorang tanye, xnak try size kecik sket. saya pun cube je. skali muat. hehe kaki saya memang size 4 pun tapi kadang2 ade kasut x muat size 4, tuh yang mule2 x bran nak cube. so ai amik kasut tuh.bukan saje dapat yg baru, malah dapat diskaun 10% gak.

kasut raye ke-9 pulak beli jumaat after raye. ni kes mak saya ngan mak cik saya nak shopping barang lelong tapi tershopping barang tak dilelong.

entry sudah panjang. harus berenti ni ;p daaaa..

6 ulasan:

mun-e berkata...

rajinnya lina jalan2 pakai kasut bertutup..

lina berkata...

owh tuh dh jadi kasut keje dah ;p

beli utk pakai raye tapi leh bawa gi keje =)

Tanpa Nama berkata...

aah.. kan senang kan kalau beli kasut pesen cmtu..leh guna g kerja..=)

lina berkata...

ReD-->yup.skrg nih beli pape pun kite pk pratikal sket. takut bazir2

rosealley berkata...

cantik uuu kasut:D

lina berkata...

yang mane ros? yang mane?