Isnin, 31 Ogos 2009

bencinye macam ni

amaran keras (mana ade amaran keras, amaran tegas la): entry ini berunsur negatif. bagi sesape yang x nak terpengaruh, sila jangan bace.

3 ari ni cuti macam x best. saya xde space untuk uruskan hal diri sendiri. huhu.. bilik gile sepah. baju 1 bakul x basuh. anak sape la nih ey? plan nak gi bazaar ramadhan pun saya postpone sebab pikir mase yang x cukup. huhu gile pathetic.

tapi syukur sebab tensi2 ni xde la teruk sangat. just nanges sket2 aje. xde sampai sakit datang menyerang. kalo sakit, sure parah. puase2 nih kurang sket nutrien intake. harap saya masih ok. doakan saya agar panjang umur.saya masih nak rase nikmat hidup.

tensi2 ni kadang2 buat saya rase sangat2 down. cepat benor nak sentap. even hal kecik2 pun saya nak sentap. cian din sebab kena jadi mangsa. tapi seb baik la dia dah kenal benor saya.

bile tensi saya akan rase benci pade diri sendiri. of coz la.. nanges2 sampai tertido. pastu bangun pagi mate bengkak. tu belum campur sakit pale lagi tuh. oh tidak!

ok la. sudah rase ok sekarang. nite n selamat sahur ;p

3 ulasan:

Cik Seni berkata...

anak sape la ni eyh...bilik sepah...baju tak basuh...ish2!
kensel buat jadi menantu.. ;p

lina berkata...

kamu sudah ade calon utk aku? hik hik ;p matiklah din bace komen nih ;p

rosealley berkata...

lina, jaga diri kamu leklok tauuu