Rabu, 12 Ogos 2009

1st love @ Manhattan Fish Market

salam semua. ni cite sabtu lepas sempena din datang kl pastu saya pulak baru dapat 1st gaji. dah janji ngan din dulu2 kalo saya dapat 1st gaji, saya nak belanja dia mkn ikan. tapi mule2 tuh janji nak belanja ikan yang masak stim ke, sweet sour ke, tak pikir pulak nak belanja manhattan fish market. tapi ikan tetap ikan kan ;p

din ni pulak orang yang jenis tekak melayu. jadi western2 ni kureng la. saya pulak segala makanan kat dunia semua nak try janji halal. so, mase nak ngajak dia makan kat mfm ade la sket macam terpakse ikut saya yang nak sangat try mfm.

sekali din tersuke pulak fish n chip mfm. siap puji2 ikan dia tak hancur2 la. macam fish n chip ni the best he ever try. sangat suke dan rase macam berbaloi baloi =)


saya try flaming platter for one. terkejut din bile diorang bakar cheese tuh depan kiteorang. hehe.. portionnye besar sesangat. nasi macam tak makan langsung sebab muak sket mkn prawn yang bercheese banyak.

so korang yang tak penah try mfm, gi la try. ikan dia fresh. pastu memang berbaloi la ngan ape yang kite bayar =)

10 ulasan:

rosealley berkata...

yup, i like MFM!!!

Cik Seni berkata...

sedap2..
pernah makan skali... ;p

lina berkata...

ros--> best kan? really love like it =)

haceni-->betul.. betul.. betul..

dd dudu berkata...

lina bile nak belanja aku lak :D

lina berkata...

huhu aku bergaji kecik saje =( hehe tibe2 wat nada sedih pulok ;p

lina berkata...

erm x nyesal pun ;p sekali sekala je. xpe kot.

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) berkata...

mfm memang best lina..kak nani penah makan time bukak puasa..kenyang gilos..huhu..bila nak g alamanda ni..rindunya..huk..huk..huk..

lina berkata...

kalo akak dtg cni, bgtau la. kot2 free leh jumpe ;p jb ade x mfm?

bini edy berkata...

lina aritu kate nak hadiahkan saya iphone sempena first gaji. hahahhaha.

lina berkata...

hahaha iphone tuh bukan kamu yg nak belanja saya yg bergaji kecik ni sempena dpt keje gomen ;p