Selasa, 25 Ogos 2009

oh sungguh depress =(

salam uols.. erm tak tau nak luah macam mane. sape yang benar2 kenal saya mesti tau yang saya sangat susah untuk bagitau ape yang ade dalam ati. dalam sedih, boleh pretend to be happy. tapi ngan din xde saye rahsia2. tapi kadang2 ade gak bende yang saya x cite kat sape2 pun. saya lebih suke pendam je dalam ati. padahnya...i'm too depress tapi xtau nak let go macam mane.

terlalu peribadi kot. tapi xde la sangat. huhu macam mane nih? tapi syukurlah yang saya dah berkerja sekarang. kalo x, mau saya duk kurung diri dalam bilik xjumpe sesape selame seminggu. owh saya masih waras ye kawan2. xde buat bukan2. just menyendiri.

so any cadangan untuk mengembirakan saya? kalo nak mintak cite what's the problem, saya rase tidak. it's too complicated.

p/s: xde kaitan ngan keje dan study. it's about me.just me.

5 ulasan:

dd dudu berkata...

lina.. aku pun tengah x ok :( fikiran ku terganggu n tgh fikir macam2~~ tp x mo cite kat sape2 huk huk

sama laa kite~~

tp nak pujuk ko gakk, pok pok pok (pok bahu lina)

smileee hehe

lina berkata...

xsabar nak gi bercuti.. tapi lambat lagi la pulak =(

mun-e berkata...

aku pon same.. hokhokhok

dd dudu berkata...

mun-e same ape? tgh depress gak ke hok hok hok

semalam hari x ok sedunia ek hihi

xpe2, hari ni kite gembira yaaa rakan2 \(^o^)/

Unknown berkata...

oh dd.. aku depress sebab lapooooo.. hahaha ;p