Sabtu, 29 Ogos 2009

lina dah berubah

salam dan selamat berpuase semua. lagi bape jam nak berbuke kan? selamat berbuke uols. saya jap2 lagi nak bersiap2 beli juadah berbuke. ingat nak masak je tapi xde bahan yang berkhasiat nak masak. ade telur dan sardin je. din xsuke kalo saya makan sardin. he's right. bayangkan tulang sardin tuh boleh empuk mcm tuh. mestilah ade sumting yang buat sardin jadi mcm tuh.telur lak xleh makan lebih 3 bijik seminggu. jadi beli aje la jawabnye.

ramadhan kali ni saya sangat x berkire bab-bab makan. asal ade sudah. xde la rase 'oh arini kene ade karipap' 'arini nak makan ni la...'.

tapi sempat la berbuke di luar jugak beberapa ari lepas with opismate. 3 ari je pun. yang lain berbuke sorang2 sambil ditemani tv yang sentiase setia dengan saya. sedih pulak rasenye.. sob sob...

pola permakanan bulan puase ni pulak sangat simple. balik keje singgah kafe, pastu gi stall pertama yang nampak jual nasi berlauk. pastu amik je lauk ape pun. yang penting kne la ade 1 jenis lauk, 1 jenis sayur atleast. pastu cari kuih sejenis.

huh.. sejak bile saya menjadi seorang yang sangat simple nih? huhu

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

huhu... bese la kalau bulan pose ni.. slagi leh simple, cepat n sedap... dh ok dh tu...=)

erm.. lama dh x 'jmpe' lina kt blog lina ni...hikhik

lina berkata...

hehe bz sket ReD. tuh yg jarang2 hapdet ;p