Rabu, 11 Februari 2009

dh dekat rupenye

nmpk x bende nih yg sy tepek kt bwh blog? dh dekat rupenye. msti ade org pelik mengape la sy wat 1st date nye tarikh sbg anniversari kn? sbnrnye 'kami' rase mcm xde wat sesi declare-mendeclare so amik la tarikh 1st date sbb tuh leh kire permulaan kisah 'kami'.

bg yg xpenah tgk beliau, sorry ey coz sy telah berjanji ngn diri sy utk x letak gmbr2 beliau di blog ini sampai kawen. kalo bertunang pun, sy xkn letak gmbr beliau di sini. Beliau bukan utk tatapan umum.

for me, he's too special. beliau pandai men gitar. leh request lagu pe je nak suh men. boleh x kalo sy ckp yg sy terpikat ngn beliau sbb beliau pandai men gitar? lol ;p xde la sbb itew semata-mata. ade byk tentang beliau yg sy suke..ok enuf la. xmau exposed lebih2 nanti korang muntah ijo lak.

rase nak cari present la utk that becoming date. tapi buntu nak bg ape. any suggestions buddies?

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

eleh mcm la gua tak penah nampak gambar din. tepek gmbar din kat blog gua baru tau.
saje nak jadi samseng.
hikhik. mesti lina marah.
jgn marah nnt ko cepat tua pastu costly nak cucuk botox.

mun-e berkata...

aku stuju ngan lisa!! aku pon dh hafal setiap inci muka din.. huahua (tipu jek..xde keja nk hafal stiap inci muka die.. kekeke)

jom lisa, kte tepek muka din..hahaha

lina berkata...

lisa --> ala mmg la ko penah nmpk gmbr din.. hehe letak la kalo ade bran. yg penting sy sendiri x letak kt cni.

muni --> muni, aku ckp aku xnk letak gmbr din kt cni kn? tapi x ckp yg xboleh letak gmbr encik RnR kt cni.. hahaha XD

eleh korang mane ade gmbr din ;p

dd dudu berkata...

hihi linaaa, mase tunang mane deee gambar laki ;p (sepatutnye laa hehe)

lina berkata...

dd --> mane tau din dtg skali. skrg ramai je laki dtg time tunang. tapi famili aku gerenti din xleh dtg skali. very 'dulu2' nye konsep.

mun-e berkata...

elee ko pon xde gamba RR :p
hoh kalo ko ade, aku tau sape pnyebarnyaaaa!!!

hoh!

garang x??? :p

lina berkata...

aku penah tgk gmbr RnR kt friendster... heh heh heh (nada gelak ja'at);p

mun-e berkata...

hoh cemane ko bole tgk cis cis cis

lina berkata...

biasela.. stakat friendster tuh je ;p kacang je nak korek2 connection org. hahaha XD