Khamis, 22 Januari 2009

saya sudah 48

bukan umur ye kwn2. berat sy sudah 48kg. sgt gembire sbb dpt berat yg bertaun2 sy tinggalkan (ceh! gile poyo kn sy ni?) . tapi sy masih rase sy gemuks. adakah ini obsesi? oh tidaaaaaaaaak!

pemakanan sihat mmg berkesan. sy sudah x skip breakfast. pastu mkn dlm kuantiti yg sedikit. skrg ni sy cepat paham bile sy kenyang. agaknye before ni care pemakanan yg x sehat tu la wat berat sy naik.

masalahnye sy skrg kurang bersenam la. pas raye cine nak wat kempen bersenam la. sape nak join jogging kt bukit expo?lini, ros, wawa, dd,ciare dan opismates dd (ezzan, ReD, umu ngn awa) xnk join ke? meh la. korg kn dekat2 je cni ;p

p/s: muni, ko jauh kn?

10 ulasan:

mun-e berkata...

eh tkejut tetiba ade p/s utk aku hahaha

mlm ni akan sampai basikal erobik kat rumah ku yeay! hehe

lina berkata...

muni-->wah! byknye duwet muni. smpai beli basikal aerobik (*-*)

ciare--> aku x pandai men badminton.huk huk =(

rosealley berkata...

@lina@
jom jom jog jom, aku naak

@muni@
wahh, beskal erobik???(mata terbeliak;p)

rosealley berkata...

lupe nak cakap, congratz lina da 48, bile la aku nak capai angka tuh, huhuh

mun-e berkata...

eh ayah aku y beli :p aku sumbang sikit3 jek hehehe

lina..tepek ar muka terbaru
dlu dan skrg.. ala2 testimoni gitu hahahha :p

lina berkata...

rose --> pas raye cine ey. tq eross. ko bolehnye capai.usahe q(^-^)p

muni --> bagusnye ayah ko muni. gmbr ade utk b4 n after. tapi x nmpk sgt kt pipi sbb mmg semulajadi tenbum.

lina berkata...

ciare--> main hoki tuh bolanye x di awang-awangan. xyah riso kne tiup angin. aku x pandai bajet mane dia yg jatuh.

I.L.Y.A.N.I.E berkata...

Eyh ape tips ni?

nk la kurus jugak....hoho

brape bulan amek masa nk kurus ni?

jeleshnyerrr

jom joging hehe

lina berkata...

ilyanie--> tipsnye adalah mkn dgn berhemah. jgn skip2 mkn.kurangkan fast food. Awl2 tuh agak susah gak nak apply tapi bile perut dh biase, smua jadi ok.

I.L.Y.A.N.I.E berkata...

Owh fast fud ni sgt bahaya la kan.

nanti ai try k hehe

mintak2 cepat kurus cam u gak...

pipi pon da x tmbam sgt.

Congrates again!