Selasa, 13 Januari 2009

request 1- tips pakai selendang bagi yg pakai spek


** ewoss n wawa, aku gune korg sebagai model ey sbb aku x penah pakai gini. kebetulan korg dua2 pakai spek =)

Bagi yg pakai spek msti ade masalah tudung 'terkepak' kan? (*huh x jumpe perkataan sesuai. harap maaf) jgn riso. anda masih leh bergaya dgn selendang.

antara gaya yg leh anda cuba ialah seperti gmbr di atas dengan memakai anak tudung yg ade pengeras. xkesah anak tudung bawal, jersey, satin, atau anak tudung siput asalkan ade pengeras. tapi kalo rase muke bulat sgt ke, boleh bentukkan anak tudung tu kasi muncung sket (teknik membujurkan muke yg x bape bujur ;p)

ni cara paling mudah utk mengayakan selendang.
1. pakai anak tudung yg ade pengeras tuh.
2. letak selendang sama pjg atas kepala. pastu pinkan kat bwh dagu.
3.silangkan kedua2 belah. (yg kanan ke kiri, yg kiri ke kanan).
4. tarik dua2 belah dan pinkan kat belakang.

8 ulasan:

mun-e berkata...

wah tengkiu2 lina :D

lina berkata...

=) welkam

rosealley berkata...

wahhhh, muka aku muka aku, tembam ya hamaaatt, hak hak

lina berkata...

x nmpk tembam pun =)

dd dudu berkata...

lawak gilerrr :'D
kali ni siriyes lina mmg kelaka :'D

wehh bile nak jadikkan aku model lakkkkk

lina berkata...

uiks? klaka? mane yg klaka cik dd?

w a w a A Z U R A berkata...

royalti mana???
royalti akukkkkkkk~!!!!!

lina berkata...

nanti dpt duit nuffnang, aku bg ko tudung 1 sbg royalti jadi model =)