Memaparkan catatan dengan label music. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label music. Papar semua catatan

Rabu, 4 Mac 2009

jatuh chenta ngn org yg main gitar

saya sememangnye ske orang yg boleh bermain gitar. bukan setakat ske malah bikin jatuh cinta. mcm hebat gile bile a guy can play guitar. pastu leh mainkan whatever lagu yg aweknye suke. sorgaaaa =)

kalo ade show yg melibatkan band, saya x tengok sgt vocalist tapi sy akan tgk guitaristnye. boleh kaku tgk guitarist tersebut tapi xde la smpai ternganga mulut yg boleh lalat masuk tuh ;p



sebab lagu ini la sy boleh jatuh cinta ngn seorg yg boleh bermain gitar. jadi kepada lelaki2 di luar sane sile belajar bermain gitar ye. kepada gadis2 pula sile cari lelaki yg boleh bermain gitar utk dijadikan teman ;p